Post by scarmapliacohamp on Feb 5, 2022 4:29:19 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Runners Adventure game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Runners Adventure game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch juveler ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Runners Adventure game 2022 version ▞▞▞
Det är Sonic Runners men mekaniken är fördummad. Ärligt talat är det ganska bra. Den enda anledningen till att jag har fyra stjärnor är: 1. kristallsystemet saknas 2. Det finns ett riktigt irriterande fel med respawn-systemet där spelet säger att det tar 100 ringar men det tar alla dina ringar.
Snälla herregud, bara skaffa fanremaken av originalet, det är gratis och det är bättre än så här, slösa inte dina pengar
Kvaliteten är inte bra det är fruktansvärda tecken ser inte ens ut som Sonic när han pratar spelet är hemskt det blir så jävla tråkigt det är inget anstöt det finns ingenting det finns inga händelser Sonic förtjänar mer än då den här dumma appen 😡😡😡😡😡
Hej, jag har problem med den här appen. Spelet visar startskärmen och visar den snurrande ringen med 3 procent innan det kraschar. Jag kommer att ändra recensionen när detta är åtgärdat. Enhet: Doogee F7
Wow
Inte lika bra som originalet
Tre stjärnor av möjliga fem stjärnor. Sonic Runners Adventure är en bättre version av röran som var Sonic Runners. Ja, det här spelet är en bättre version av en röra. Det enda relevanta du kontrollerar när du spelar spelets nivåer är "Jump"-knappen och alla de superhöga studsarna och konstiga kameravinklarna i världen kommer inte att maskera detta faktum. Om du redan äger de ursprungliga Sonic side scrollers kan det här spelet vara värt ett köp på rea. Om inte, köp Sonic 1 och/eller Sonic 2 istället.
När jag går in i spelet blir allt svart och jag kan inte spela det. Det står också "The Sonic adventure has stop" och jag kan inte få någon återbetalning.
Avventura - Game Rankings - lyricsodus
Jag vill. Mina pengar tillbaka Jag gillar det inte så mycket det är tråkigt
Det här spelet har ganska rolig mekanik och kan definitivt vara en bra tid, det gör bara ont i ögonen och får mig att rymma ut. Det är dock trevligt att det inte har mikrotransaktioner.
Power-upsna var till stor hjälp i förra matchen. Det här är verkligen inte alls lika roligt som de tidigare soniska löparna. Det finns aldrig några händelser. Musiken i den förra var också bättre. Jag ger en stjärna för att åtminstone försöka anstränga mig.
Sonic Runners Adventure game – Appar på Google Play
Sonic Runners Adventure game アドベンチャー vnrd
Sonic Runners Adventure is an endless runner platform game published by Gameloft for Android and Java-based mobile phones. Sonic Runners Adventure är en oändlig
Jag blir stressad och en del av nivåerna är bara lugna
Varje gång jag vill börja spela fortsätter det att föra mig tillbaka till mina appar
Sonic Runners Adventure game Pakikipagsapalaran lqr
Sonic Runners Adventure game Περιπέτεια xsdm
Njuter verkligen av spelet. Önskar bara att den såg mycket mer ut som den ursprungliga Sonic Runners
mycket mapya ok betala och låt mig inte spela no open and pass kan hjälpa mig med det
Här är en tanke, uppdatera spelet som originalet i själva verket bara replikera det ursprungliga helvetet och ta tillbaka originalet! Bra spel dock.
Stinkar
Feber / Sonic forces. ... I made a video of the recommended premium iOS games for people too busy to play consoles * The creators of The Witness on how they
Sonic Runners Adventure game アドベンチャー vnrd
Jag tycker om spelet men det måste finnas en butik i spelet, ett extra bonussteg om vi samlar in smaragder (smaragder måste läggas till) och en flerspelardel
köp inte det här om du inte vill ha en oändlig löpare som i stort sett bara släpper ut sig själv och när du bestämmer dig för att hoppa för att försöka undvika något blir du helt förstörd av de 400 objekten på skärmen. roligt spel för vissa nivåer men det måste vara nervöst eller något. raketer och spikbollar finns överallt för att göra det mycket mindre roligt, särskilt när du tappar dina ringar och sedan blir träffad direkt efter och dör. bör vara gratis INTE värt $3
Spelet är roligt önskar bara att de kunde lägga till fler karaktärer!
Det här är sakerna som saknas i sonic runners adventure 1. The gems 2.no super och hyper sonic 3.classic, adventure sonic 4. Det saknas team rose detta spel är fiminast
Vilket spel! Gameloft
Mycket roligt. Älskar det
Plants vs. Zombies FREE Estrategia gid
Android 4.1+. Innehåll Betyg : ... Sonic Runners Adventure - Fast Action Platformer ... Help Ugandan Knuckles to know da wey in this amazing platform game.
Sonic Runners Adventure game Περιπέτεια nsqd
Sonic Runners Adventure - Wikipedia - Hem
Det är riktigt roligt men sid scroller är bara inte ett ljudspel sonic är ett momentum baserat jag borde inte vara side scroller
Anledningen till att jag ger det här spelet ett 3-stjärnigt betyg är för att när jag fick det här spelet kändes det inte som soniska löpare.
det här spelet är episkt men tails är lite glitchy
Inget dåligt spel, men definitivt inte lika bra som originalet. Det här spelets gränssnitt fryser ständigt, men spelet är fortfarande igång så allt du får är spelet igång och en stillbild på din skärm. Modellerna ser ut att vara gjorda i roblox. Den ursprungliga sonic löparen hade definitivt mer jobb gjort med det, att se detta som uppföljaren och att veta att vi aldrig kan återvända till de ursprungliga sonic löparna är verkligen synd.
Värst. Jag spenderade pengar på det här och allt det gör är att krascha. Den startar om min telefon och fungerar inte. Jag kan inte heller återbetala. Sämsta spelet någonsin!! Jag vill ha en återbetalning!!! 😭😭😭😠😠😠😠👹👹😤😤😤😬😬
Det spelar precis som originalet och fixar MÅNGA problem, men avsaknaden av ett riktigt oändligt läge och innehåll gör upplevelsen lite matt jämfört med originalet. Om de bestämmer sig för det kan Gameloft fixa dessa problem i en framtida uppdatering.
detta är inte sonic runners
Allt är nästan som originalet. Kunde använda mer arbete, du kunde inte se något tydligt. Funderar på att lägga tillbaka konturerna.
Det här spelet är dåligt, det är inte ens i närheten av vad sonic runners var förr och jag saknar det spelet men det här är mycket värre men det här är vad som händer när gameloft gör den här typen av grejer helt äckligt
Jag älskar det men det måste finnas fler karaktärer att låsa upp efter att ha nått ett visst antal stjärnor eller slutförda uppdrag. Vi behöver Metal Sonic, Amy, Blaze, Silver, Cream, Werehog Sonic, Classic Sonic, Classic Tails, Classic Knuckles, Mighty, Ray, de dödliga sexorna och sist men inte minst Babylon-skurkarna! Men även händelsekaraktärer skulle vara coola att lägga till också, prova det.
det är ett roligt spel men inte det bästa
grafiken är dålig och spelet är enkelt
Jag gillar det men det suger
Nyligen köpt för Familjens bibliotek, men jag kan inte göra det. Otroligt oimponerad och besviken.
Okej men kort.Enkelt, lätt att lära sig och det går smidigt, men trots ett par mindre fel (en gjorde att delar av menyerna och världskartan blev svarta och en annan fick ringräknaren att sluta fungera) det jag verkligen blev besviken över var längden . Vid 48 etapper låter det något långt tills man räknar med att varje etapp bara varar i 3-4 minuter som mest. En skicklig spelare kan lätt slå den inom en dag, och när alla stjärnor är samlade, finns det lite eller inget reprisvärde.
Punch Quest är ett Endless Runner, Beat-up och Single-player videospel som utvecklats ... Fightback erbjuder en strålande kombination av Action-Adventure,
Sonic Runners Adventure game एडवेंचर cor
Bra spel, men för kort, jag slog det på ett par timmar